Шекспир на другачији начин

foto_galerija
foto_galerija
foto_galerija
foto_galerija
foto_galerija
foto_galerija
foto_galerija
foto_galerija

Ученици одељења 41-2 су заједно са наставником српског језика и књижевности Тањом Антонијевић на занимљив и оригиналан начин организовали један час утврђивања градива. Знање о Виљему Шекспиру и трагедији „Хамлет“, стечено на претходним часовима, показали су својим друговима и професорима. Оно што је овај час чинило посебним јесте сама структура часа јер су ученици користили различите форме – презентацију, интервју, сценски приказ и анализу текста Исидоре Секулић. Ученици су показали да знају како да примене стечено знање, али и велику креативност и оригиналност у осмишљавању текстова који су нам омогућили да сазнамо и нешто ново о животу великог писца. Сценским приказом Хамлетових дилема и његове унутрашње борбе, успешно су оживели драмску радњу пред присутним ученицима и професорима. Анализа текста Исидоре Секулић одлично је осветлила тајну Хамлетове популарности на овим просторима. Ученици су реализацијом оваквог часа показали све вештине усвојене током образовног процеса, али и таленат који носе у себи. О Шекспиру и „Хамлету“ говорили су нам: Николина Четник, Аница Арсић, Немања Белановић, Стефан Грујичић, Драга Кукић, Нина Добовишек, Миљан Делибашић и Јелена Павковић.

Датум уноса:01.03.2015

АКТУЕЛНОСТИ

Прва награда на конкурсу у области комуницирања у јавној сфери

  У оквиру пројекта Обука ученика средњих школа за комуницирање у јавној сфери у организацији УГ Епомена и под покровитељством  Министарства просвете, науке и технолошког ...

Детаљи »


Александар Бајић - ученик генерације 2021/2022.

  Александар Бајић, матурант одељења 4-1-2 Железничке техничке школе у Београду је Ученик  генерације и добитник Вукове дипломе. Дошао је у нашу школу из породице железничара и тим...

Детаљи »


Превенција дигиталног насиља

  У току новембра и децембра текуће школске године ученици наше школе учествовали су у пројекту од националног интереса „Улога школе у превенцији и заустављању дигиталног насиља“ у...

Детаљи »