Твоја тачка гледишта

ЖТШ

У суботу, 30.03.2019 године, одржана је радионица на тему 'Твоја тачка гледишта',  коју је организовао УНИЦЕФ, а међу стотину младих узраста од  15 до  24 године, нашли су се и наши ученици Душан Костић 26-2 и Павле Ковачевић  26-2. Циљ радионице  је да се млади укључе у процес консултација за Добровољни национални извештај о циљевима одрживог развоја, који ће Влада Републике Србије поднети у 2019. години,  а у коме ће се разматрати и  питања која се тичу младих и адолесцената. . Радионицу је водио Јусуф Омар, новинар и активиста , покретач иницијативе 'Hashtag Our Stories“. На радионици је посебна пажња посвећена мобилном новинарству и начину презентовања позитивних идеја и ставова путем мобилног телефона и друштвених мрежа. Душан Костић и Павле Ковачевић истичу да је предавање било занимљиво и корисно и спремни су да своја знања поделе са осталим заинтересованим ученицима у Железничкој техничкој школи.

Датум уноса:01.04.2019

АКТУЕЛНОСТИ

Посета Дунав станици

Наташа Живановић, наставник саобраћајне групе предмета, организовала је за ученике одељења 23 посету Дунав станици. Током посете ученици су са наставником поновили део градива и...

Детаљи »


Часови енглеског у Музеју Иве Андрића

Поводом 10. децембра, дана када се сваке године додељује Нобелова награда, три часа енглеског језика наставника Вишње Минчев била су посвећена овој теми, са посебним освртом на област књиж...

Детаљи »


Општински крос

Општина Палилула је низом манифестација обележила своју славу  Марковдан. У четвртак, 9.5.2019. године, поводом Марковдана одржан је  крос на коме је учествовало седамнаест учени...

Детаљи »


У посети филмском свету возова

Дана 25.октобра 2018.године, чланови Филмске секције Железниче техничке школе, као и други заинтересовани ученици, присуствовали су  пројекцији циклуса филмова „Главна железничк...

Детаљи »


Посета Музеју Николе Тесле

  У циљу бољег разумевања и повезивања градива из предмета Основе електротехнике, наставник Нела Вукосављевић организовала је за ученике одељења 1/6-1 и 1/6-2 посету Музеју Николе ...

Детаљи »