Први на Републичком такмичењу

Републичко такмичење из историје одржано је од 07.05. до 08.05.2016.године у Гимназији у Новом Пазару.Ученици Железничке техничке школе постигли су изванредне резултате: Игор Алексов 31-1 освојио је прво место, а Мирко Матић 42-2 друго место.

Уценици и наставник историје Рајка Голубовић носе предивне утиске са такмичења, не само због постигнутог успеха, већ и због изузетне организације такмичења и незаборавног гостопримства организатора такмичења из новопазарске Гимназије. Током дводневних активности у Новом Пазару за учеснике су организоване бројне посете културно-историјским споменицима. Обишли су манастир Студеницу, Петрову цркву, манастир Сопоћане, остатке града Раса и манастир Ђурђеве ступове где их је угостио игуман Герасим, чинећи тиме младим историчарима посебну част.

Нови Пазар, град у којем се сусрећу орјент и запад, љубазни домаћини и предивна дружења, остаће представницима Железничке техничке школе у незаборавном сећању, а у историји наше школе остаће њихови изузетни резултати, којима су доказали знање и предано учење али и афирмисали себе и нашу школу.

Датум уноса:10.05.2016

АКТУЕЛНОСТИ

Паметно и безбедно

  Миланка Цакић и Драгана Петковић Живанков, представнице тима Националног контакт центра за безбедност деце на интернету, одржале су ученицима Железничке техничке школе предавање ...

Детаљи »


Један динамичан школски дан

  Дана 5.06.2025. одељење 1-2, у оквиру вежби из предмета Железничка инфраструктура, обишли су у железничком чвору Београд станицу Овча, стајалиште Панчевачки мост и Вуков споменик...

Детаљи »


Стипендије ,,Србијавоза" за ученике наше школе

У среду, 13.11.2024, у компанији ,,Србијавоз" организована је свечана додела и потписивање уговора о стипендирању ученика Железничке техничке школе. Уговоре о стипендирању потписао ...

Детаљи »


Посета Музеју науке и технике

У оквиру пројекта „Култура и млади“, који спроводи Канцеларија за младе Палилула, 3. октобра 2024. године за ученике првог, трећег и четвртог разреда организована је посета Музеју науке и ...

Детаљи »