Да ли да одем или да останем?

foto_galerija
foto_galerija
foto_galerija
foto_galerija
foto_galerija
foto_galerija
foto_galerija
foto_galerija

У оквиру пројекта СТЕЈнет (STAYnet) који се у Србији развија у сарадњи Гете института, Немачко-српске привредне коморе и другим партнерима, за ученике средњих школа реализован је позоришно-педагошки пројекат „Да ли да одем или да останем“, са циљем да се младима приближи тема великих одлука на крају њиховог школовања и да препознају перспективе које им учење немачког језика може пружити у Србији.

На позоришним радионицама које су у току октобра и новембра водили позоришни педагози Предраг Калаба и Јелена Гојић, ученици су имали прилику да глуме, праве музику, пишу текстове, креирају сценографију и костиме, али и да се суоче са важним питањима на креативан начин кроз игру. Као резултат радионица настала је позоришна представа „Мало сутра“, која је изведена 14. новембра 2021. године у Дечијем културном центру у Београду. У пројекту је учествовао и ученик наше школе Александар Радишић из одељења 46-1, који је са нама поделио своје утиске после представе и посебно истакао значај тимског рада за успех читавог пројекта и чињеницу да је представа настала на основу личних прича, животних ситуација и размишљања самих учесника. Надамо се новим извођењима ове сјајне представе на позоришним сценама и у средњим школама широм Србије.

 

Датум уноса:15.11.2021

АКТУЕЛНОСТИ

Учешће наше школе у пројекту STESSIE

У Ерасмус+ пројекту под називом STESSIE (Strengthening, spreading the Toolbox...

Детаљи »


Возом „Носталгија” кроз пределе Мокре Горе

  Мокра Гора је живописно планинско село које се простире између Таре и Златибора, негује културу и чува традицију, слави разноликост и пружа могућности за развој одрживог туризма....

Детаљи »


Паметно и безбедно

  Миланка Цакић и Драгана Петковић Живанков, представнице тима Националног контакт центра за безбедност деце на интернету, одржале су ученицима Железничке техничке школе предавање ...

Детаљи »


Мобилност на Кипру

У оквиру Еразмус+ пројекта ...

Детаљи »